دیدار و سرکشی سرپرست اداره کل زندان‌های خوزستان از خانواده زندانیان نیازمند

هاشم نیا سرپرست اداره کل زندان های استان در اقدامی خداپسندانه و در راستای اجرای طرح "با هم برای یک لبخند"، از خانواده های نیازمند زندانی تحت پوشش انجمن حمایت زندانیان اهواز بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان خوزستان، هاشم نیا سرپرست اداره کل زندان های استان در اقدامی خداپسندانه و در راستای اجرای طرح "با هم برای یک لبخند"، از خانواده های نیازمند زندانی تحت پوشش انجمن حمایت زندانیان اهواز بازدید کرد.
هاشم نیا در این دیدار صمیمانه، با ابراز همدردی با این خانواده ها گفت: "هدف از اجرای طرح "با هم برای یک لبخند" توجه به نیازهای خانواده های زندانیان و تلاش برای ایجاد امید و لبخند بر لبان آنها و استفاده از خیرین نیکوکار در کنار انجمن هاست. ما اعتقاد داریم که وظیفه ما تنها نگهداری و بازپروری زندانیان نیست، بلکه حمایت و یاری رساندن به خانواده های آنها نیز جزو وظایف ما است." وی در ادامه با اشاره به مشکلات اقتصادی این خانواده افزود: "ما با تمام توان خود کوشش می کنیم که در رفع مشکلات این خانواده یاریگر باشیم و با همکاری انجمن حمایت زندانیان ، حمایت مالی و غیر مالی را به آنها ارائه دهیم."
در این دیدار، سرپرست اداره کل زندان ها ضمن بررسی وضعیت ۳ خانواده با اهدای بسته های حمایتی شامل مواد غذایی، پوشاک و لوازم ضروری به این خانواده ها، ضمن ابراز امیدواری برای رفع مشکلات آنها، به آنها اطمینان داد که همواره در کنار آنها خواهد بود و از هیچ گونه تلاشی برای کمک به آنها دریغ نخواهد کرد.
دراین بازدید لطفی مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان اهواز و همچنین خیر نیکو کار، سرپرست اداره کل زندان ها را همراهی می کردند.

دیدار و سرکشی سرپرست اداره کل زندان ها از خانواده های زندانیان نیازمند

انتهای خبر/.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha